Energize ontwikkelt digitale campagne voor PLUS Minions actie

Om de nieuwste spaaractie van PLUS onder de aandacht te brengen, ontwikkelde Energize in samenwerking met kaliber (voorheen Rhinofly) een verrassende actiesite en verschillende rich media uitingen.

Afgelopen zondag lanceerde PLUS Supermarkten een gloednieuwe spaaractie, met in de hoofdrol 16 eigenwijze Minions uit de nieuwe Minions film. Bij elke 15 euro aan boodschappen krijgen klanten een gratis Minions potloodtopper.

Energize adviseerde PLUS om online géén extra activatie in het leven te roepen, maar juist awareness voor de spaaractie in de winkel te creëren. Hiervoor worden verschillende soorten rich media uitingen ingezet op high traffic websites. Op de actiesite vinden klanten van PLUS informatie over de actie, de speciale verzamelkoffer en trailers van de nieuwe film. Echter, zodra je begint te scrollen, wordt de site vol gekladderd door de drie hoofdrolspelers uit de film. Het blijven immers Minions.

Energize, de naam verklapt het al. Een energiek bureau met hands-on professionals dat door slim en creatief werk merken laat groeien. Door onze proactieve en positieve mindset denken wij in mogelijkheden, gaan elke uitdaging aan om daarmee de beste resultaten te behalen. Energize. The Can-Do-Agency.

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Energize nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL