Robin Pas start bij Energize als Creative Director/ Partner

09 JUNI 2015, AMSTERDAM
Robin Pas verruilt Red Urban voor Energize en start vanaf 1 juli als creative director en partner. Hij neemt de functie over van Joost van Liemt, die tijdelijk verantwoordelijk was voor de creatieve leiding van het bureau.

Pas voerde 3,5 jaar de creatieve directie bij Red Urban, waar hij diverse prijswinnende campagnes maakte voor onder andere KPN, Hi, Nationale Nederlanden, ABN AMRO, TNT en Pepsico. Daarvoor was hij werkzaam bij RAPP en EuroRSCG 4D (tegenwoordig Havas).

Robin Pas licht toe: "Ik zie al een tijdje dat klanten een bepaalde mate van flexibiliteit en slimmigheid zoeken bij hun bureau. Of het nu gaat om consultancy, strategie, creatie, (social) contentcreatie... Je wilt als opdrachtgever niet iets over de muur gooien bij je bureau en afwachten. Je wilt juist graag samen aan de slag, samen mooie dingen maken. Ik merk dat bij Energize deze drive ook zit; samenwerken en samen lol maken in plaats van bureautje gaan spelen. Daarnaast en misschien wel het belangrijkste, de klik met Klaas en Jack. Ik heb erg veel zin om met deze mannen aan de slag te gaan!"

Klaas Weima, oprichter en managing director: "Ik verheug me erg op de komst van Robin om samen Energize naar de volgende fase te brengen. We bestaan dit jaar tien jaar en zijn nog steeds volop in ontwikkeling. Robin en ik delen dezelfde passie en energie om het beste strategisch en creatief werk te maken. Robin heeft de afgelopen jaren bewezen meester te zijn in het maken van slimme, geïntegreerde campagnes die verdiende aandacht opleveren. Na de recente winst van een aantal mooie accounts is de timing van zijn komst perfect."

"Ik zie al een tijdje dat klanten een bepaalde mate van flexibiliteit en slimmigheid zoeken bij hun bureau. Of het nu gaat om consultancy, strategie, creatie, (social) contentcreatie... Je wilt als opdrachtgever niet iets over de muur gooien bij je bureau en afwachten. Je wilt juist graag samen aan de slag, samen mooie dingen maken. Ik merk dat bij Energize deze drive ook zit; samenwerken en samen lol maken in plaats van bureautje gaan spelen. Daarnaast en misschien wel het belangrijkste, de klik met Klaas en Jack. Ik heb erg veel zin om met deze mannen aan de slag te gaan!" Robin Pas
"Ik verheug me erg op de komst van Robin om samen Energize naar de volgende fase te brengen. We bestaan dit jaar tien jaar en zijn nog steeds volop in ontwikkeling. Robin en ik delen dezelfde passie en energie om het beste strategisch en creatief werk te maken. Robin heeft de afgelopen jaren bewezen meester te zijn in het maken van slimme, geïntegreerde campagnes die verdiende aandacht opleveren. Na de recente winst van een aantal mooie accounts is de timing van zijn komst perfect." Klaas Weima, oprichter en managing director van Energize