Creatief team aan de slag bij Energize

Maudi de Louw en Tom Stumpel versterken de creatieve vloer van Energize

13 OKTOBER 2015

Het duo start voor het eerst écht samen. Waar De Louw vanuit haar stageperiode direct doorvloeit en dus een bekende is voor het bureau, is Stumpel het nieuwe gezicht. Hij werkte eerder voor het jongerenbureau Youngworks.

Robin Pas, creatief directeur van Energize reageert op de komst van de twee: 'Wij zijn super blij met de komst van De Louw en Stumpel bij ons bureau. Zij zijn jong, onbevangen en bovenal digital first creatieven. Ze benaderen hun werk op een frisse manier en kunnen daardoor verrassend uit de hoek komen.'

Bij Energize gaat het team aan de slag op klanten als Aegon en PLUS.

"Wij zijn super blij met de komst van De Louw en Stumpel bij ons bureau. Zij zijn jong, onbevangen en bovenal digital first creatieven. Ze benaderen hun werk op een frisse manier en kunnen daardoor verrassend uit de hoek komen." Robin Pas, creative director bij Energize