Energize breidt verder uit met Bellemakers en Bol

Vanaf 1 november versterken Joris Bellemakers (Copy) en Barry Bol (Art) de creatieve vloer van Energize.

Het talentvolle duo, afkomstig van N=5 en daarvoor Saatchi & Saatchi, wist afgelopen jaar een RAB radio advertising award te winnen voor Fiat 500 Cult en een ADCN nominatie voor Samsung. Eerder waren de mannen succesvol bij de JongeHonden, Brandfighters en Esprix.

Robin Pas, creatief directeur bij Energize: "De ambitie, energie en natuurlijk het talent wat deze jongens met zich meebrengen past helemaal bij de route die we met Energize ingeslagen zijn. Daarbij komt dat onze klantenpakket aan het groeien is en we als bureau in de lift zitten. De komst van de mannen is dus meer dan welkom".

Energize is het bureau voor verdiende aandacht. We combineren als onafhankelijk en modern reclamebureau merkstrategie met middelenvrije concepten. We zijn groot genoeg om onderscheidend creatief en innovatief werk te maken en klein genoeg om onze klanten persoonlijke aandacht te geven. We geloven in menselijke merken. Merken die zich menselijk gedragen en praten mét en niet tegen mensen. Deze merken maken waar wat ze beloven. En zijn daardoor beter in staat om aandacht van mensen te verdienen. Oprechte aandacht.

Energize is lid van SoDa en SWOCC.