PLUS en Energize laten alle kids van Nederland online Angry Birds stapelen.

PLUS lanceert een spaaractie met stapelbare Angry Birds als premium. Energize ontwikkelde een stapeldolle online activatie om deze spaaractie nog meer tot leven te wekken.

18 MEI 2016, AMSTERDAM
Klanten van PLUS ontvangen vanaf afgelopen zondag bij elke 15 euro aan boodschappen een Angry Birds premium cadeau. Er zijn 25 verschillende Angry Birds die allemaal op elkaar gestapeld kunnen worden. In de laatste weken van de actie komt PLUS nog met een aantal Limited Editions. De spaaractie loopt van 15 mei tot en met 18 juni. Om kinderen ook online te enthousiasmeren de Angry Birds te sparen is een game ontwikkeld waarmee ze elke week leuke prijzen kunnen winnen.

Op 18 mei gaat de Angry Birds film in première. Daarop inhakend heeft PLUS de afgelopen week een salespromotie gelanceerd waarbij klanten Angry Birds premiums ontvangen bij elke 15 euro aan boodschappen. JWT Amsterdam ontwikkelde de themacampagne rondom de spaaractie van PLUS. Energize bedacht een stapeldolle online activatie én/in de vorm van een game om de actie 5 weken lang nog meer tot leven te wekken.

Stapel ze allemaal

In een online game kun je op het paradijselijke Angry Birds Island vliegensvlug een zo hoog mogelijke stapel bouwen. Degene met de hoogste stapel aan het eind van de week maakt kans op leuke prijzenpakketten. Elke week wordt er weer een nieuwe locatie ‘unlocked’ waar gestapeld kan worden, daardoor maak je vijf weken lang kans op te gekke Angry Birds prijzen.

Speel het spel op www.plus.nl/angrybirds

Opdrachtgever: PLUS Supermarkten

Verantwoordelijk bij klant: Annemiek Moerman, Karel-Jan van den Hoven

Bureau: Energize Amsterdam i.s.m. JWT Amsterdam