Energize krijgt versterking op alle fronten

Nicole Horsley, Simone Ottenbros en Gijs van der Schoot gaan vol voor Energize.

25 MEI 2016, AMSTERDAM
Een vliegend begin van het jaar wordt gevolgd door verdere groei van Energize. Daarvoor werd talent op Operations, Account en Creatie aangetrokken om deze groei te bestendigen.

Nicole Horsley - geboren en getogen in de reclame, dochter van een Art-Director en een accountassistente – kent het klappen van de zweep en gaat, als ‘Trafficer in hart en nieren’, de afdeling Operations bestieren. Hiervoor werkte ze o.a. bij Red Urban, Etcetera, Y&R Not Just Film / Red Cell Not Just Film, Eigen Fabrikaat en KHY Dialog. In de tussentijd beleeft ze haar tweede jeugd nu haar dochter uit huis is en de festivals heeft ontdekt.

Simone Ottenbros is de ongekroonde regelkoningin. Haar energie is zo aanstekelijk dat alle lampen spontaan aangaan als ze voorbij loopt. Samen met klanten weet ze dan ook alle seinen op groen te krijgen. Haar talenten om dingen te regelen en in goede banen te leiden is dan ook een uitstekende aanvulling op het team. Ze stapt over van Saatchi & Saatchi Leo Burnett. Oh ja, online shoppen en dan thuisbezorgd krijgen, voelt voor haar echt als een cadeautje.

Gijs van der Schoot is welgeteld één maand freelance geweest in zijn 19 jarige carrière in het vak. Want toen Robin Pas belde, kon hij niets anders dan ja zeggen. Als oud-collega’s van EuroRSCG 4D wilden ze wel weer heel graag samenwerken. Werkte o.a. bij Kingsday, Etcetera, EuroRSCG 4D en Ogilvy. Gijs gaat aan de slag als Sr. Copywriter en samen met Robin - en de creatieve vloer - verder bouwen aan Energize.

Jack Gnodde: “Na een uitstekende start van het jaar voelen klanten dat er iets gebeurt bij Energize. We doen grotere campagnes en activaties, we zijn echt in de lift. Ik ben heel blij dat Nicole, Simone en Gijs voor Energize kiezen. Enerzijds geeft ons dat het vertrouwen dat we verder kunnen bouwen aan een prachtig bureau voor verdiende aandacht en anderzijds is het fijn om ervaring in huis te halen om de kwaliteit te borgen en het bureau naar een hoger plan te tillen.”

"“Na een uitstekende start van het jaar voelen klanten dat er iets gebeurd bij Energize. We doen grotere campagnes en activaties, we zijn echt in de lift. Ik ben heel blij dat Nicole, Simone en Gijs voor Energize kiezen. Enerzijds geeft ons dat het vertrouwen dat we verder kunnen bouwen aan een prachtig bureau voor verdiende aandacht en anderzijds is het fijn om ervaring in huis te halen om de kwaliteit te borgen en het bureau naar een hoger plan te tillen.”" Jack Gnodde