Energize verwelkomt vier nieuwe collega’s

Leander van Altena start als Account Director, Anneloes van Dijck tekende voor Operations Manager, Elena Pieterson is de nieuwe Office Manager en Ellen Hooghiemstra versterkt de creatieve vloer.

Leander van Altena gaat als Account Director aan de slag. Na een tijd op interim basis te hebben gewerkt bij diverse bureaus kiest hij voor Energize, om samen de groei te bestendigen en verder te bouwen aan klantrelaties en new business. Daarnaast startte Anneloes van Dijck als Operations Manager, Elena Pieterson als Office Manager en Ellen Hooghiemstra als Art Director. Al het goede komt in vieren, zo blijkt maar weer.

Leander werkte eerder bij Rapp, Y&R en These Days op diverse klanten. Zijn jarenlange ervaring is zeer breed – van farmaceuten tot techneuten en alles wat daar tussen zit – en dat maakt hem een universele speler. Daarnaast is hij, als fan van Hendrix en John Mayer, ook een fervent gitarist die graag Bluesrock speelt. Leander is een groot verzamelaar van effectpedaaltjes en kan daar heel veel over vertellen.

Anneloes heeft ruime ervaring opgedaan bij IPG Mediabrands waar ze verantwoordelijk was voor inkoop, strategie en executie. Na 6 jaar wilde ze wel eens wat anders. En na een energiek gesprek koos zij voor Energize. Diep in haar hart wil ze ook nog een opleiding volgen tot patissier, in Parijs, want niets maakt haar gelukkiger dan bakken. Die kwaliteit komt bij ons overigens goed van pas. Account en creatie houden wel van patisserie.

Elena werkte voorheen bij A.S.R. verzekeringen als PA van de CMO. Maar na 4 jaar was het tijd voor iets nieuws. Energie haalt ze uit creativiteit en zeker als de omgeving dat ook is. Energize, what's in a name? Een logische stap dus. Elena is ook nog eens een begenadigd portretfotografe en houdt veel van reizen. De fotoreportage van ons volgende uitje is nu bij haar ingepland.

Ellen heeft meer dan 15 jaar ervaring met digitale communicatie. Ze werkte eerder bij DigitasLBi op klanten als de Anne Frank Stichting, Audi en Centraal Beheer. De keuze voor Energize was een logische, ze wilde zich graag verbreden. Communicatie gaat voor haar verder dan alleen digitaal een verhaal vertellen. Daarnaast sprak het gegeven van een klein bureau haar ook aan, de energie van een team dat gezamenlijk aan een doel werkt.

Klaas Weima:
"We zijn enorm blij met de komst van Leander, Anneloes, Elena en Ellen. We zijn nu op volle sterkte om het succes van 2016 te overtreffen met werk dat de aandacht verdient. Want na het winnen van twee pitches, belooft het een energiek jaar te worden. Met deze talenten aan boord kunnen we net dat stapje extra maken.”

Leander van Altena:
“Het is een prachtig moment om bij een dynamisch bureau als Energize aan de slag te gaan. De ambitie, drive en het enthousiasme spatten er van af. Daarnaast bewijst Energize al jaren dat ze werkelijk een blijvende speler zijn in het nieuwe bureaulandschap, met een ijzersterke propositie en bewezen effectiviteit