BLG_Persbericht_Header.jpg
  • jpg

Houd je huis in topconditie.

In een nieuwe campagne, ontwikkeld door Energize, kijkt BLG Wonen verder dan alleen de hypotheeklasten. Met de nieuwe online service krijgen huizenkopers persoonlijk advies voor het onderhoud van hun woning.

Amsterdam, mei 2018

Uit onderzoek van BLG Wonen blijkt dat meer dan 3o% van de huizenkopers onvoldoende geld heeft om hun huis in goede staat te houden. Zonde, want als je huis in topconditie is kun je daar langer van genieten en houd je ook de kosten binnen de perken. Daarnaast blijkt ook nog eens dat een goed onderhouden huis allerlei gezondheidsproblemen helpt voorkomen. Een echte win, win, winsituatie dus.

BLG Wonen gaat verder dan alleen het bieden van een passende hypotheek, want dankzij het persoonlijk onderhoudsplan voor een (nieuw) huis wordt wonen nog duurzamer en ben jij je bewust van de investeringen in onderhoud op de korte termijn en in de toekomst.

Online service

Om huizenkopers verder te laten kijken dan alleen de aankoopsom en de eenmalige kosten van hun nieuwe woning ontwikkelde Energize voor BLG Wonen een online service. Dit is een tool waarmee huizenkopers een onderhoudsplan kunnen maken op basis van hun woonsituatie. Naast alle nodige onderhoudstaken voor de woning worden in het onderhoudsplan ook de gemiddelde kosten meegenomen. Op deze manier weet iedereen met welke uitgaven zij naast de hypothecaire kosten rekening moeten houden. Zo weet iedere huiseigenaar wat hij moet reserveren om zorgeloos te kunnen wonen.

Je huis in topconditie

In de campagne richt BLG Wonen zich op de positieve effecten van een huis dat in topconditie is. Want een huis in opperbeste staat verbetert het wooncomfort en laat je op twee oren slapen. In een middelenmix van radio, TV, OOH, online display en social media maken we duidelijk dat je met een simpele ingreep eindeloos kunt genieten van een warme douche en dat hoofdpijntjes in de slaapkamer verleden tijd zijn.

Bij het kopen van een huis komt er veel op je af. Daarom willen we huizenkopers helpen om een goed overzicht te krijgen. Niet alleen op de korte termijn, maar ook voor de toekomst. Het onderhoudsplan van BLG Wonen is een serviceoplossing voor nieuwe klanten, maar ook voor onze bestaande klanten. Lydia Horlings, Marketing & Communicatiemanager BLG Wonen
Met de onderhoudscampagne bewijzen we wederom dat BLG Wonen verder kijkt dan andere hypotheekverstrekkers. Het persoonlijk onderhoudsplan helpt huizenbezitters hun huis in topconditie te houden. Zo kun je optimaal genieten van je huis. Robin Pas, Creatief Directeur Energize
BLG_Persbericht_Onderhoudsplan 1.jpg
BLG Wonen_Onderhoudsplan OOH.jpg
BLG Wonen_Onderhoudsplan Social.jpeg
  • jpeg
_BLG_Persbericht_Onderhoudsplan-2.png
  • png
Favicon for hypotheek.blgwonen.nl BLG Wonen - Houd je huis in topconditie hypotheek.blgwonen.nl
Favicon for soundcloud.com BLG wonen Onderhoudsplan - Ventilatiesysteem 20" by Energize soundcloud.com
Favicon for soundcloud.com BLG Wonen Onderhoudsplan - Radio - Dak 20" by Energize soundcloud.com
Favicon for soundcloud.com BLG Wonen Onderhoudsplan - Radio - CV 20" by Energize soundcloud.com

Opdrachtgever: BLG Wonen

Verantwoordelijk bij klant: Lydia Horlings, Susanne van Vegchel

Bureau: Energize

3D illustratie: Artbox - Eric Smilde

Geluid: Soundcircus

Post production: Hectic Electric

Energize, de naam verklapt het al. Een energiek bureau met hands-on professionals dat door slim en creatief werk merken laat groeien. Door onze proactieve en positieve mindset denken wij in mogelijkheden, gaan elke uitdaging aan om daarmee de beste resultaten te behalen. Energize. The Can-Do-Agency.

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Energize nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL