293689 header pr blg zzp 0d6e58 large 1539791055

BLG Wonen geeft mensen met een flexibel inkomen de ruimte

In een nieuwe campagne, ontwikkeld door Energize, laat BLG Wonen zien welke hypotheekmogelijkheden er zijn voor mensen met flexibele arbeidscontracten. Een sterk groeiende doelgroep: inmiddels heeft ruim 1 op de 3 werkenden een flexibel inkomen. Het CPB voorspelt daarnaast dat de groep zzp’ers blijft groeien tot 19% in 2030.

Amsterdam, oktober 2018

Ruimte om te wonen zoals jij wilt

Mensen met een flexibel inkomen kiezen vaak bewust voor zelfontplooiing en individuele vrijheden in plaats van materiële zekerheden. Zo genieten ze bijvoorbeeld van een flexibele werkplek of het zelf kunnen plannen van hun werktijden. Helaas stellen veel hypotheekverstrekkers zich nog niet zo flexibel op ten opzichte van deze groeiende groep mensen. BLG Wonen vindt dat dit anders kan en gunt Nederlanders met een flexibel inkomen graag de ruimte om hun dromen na te streven.

BLG Wonen omarmt deze doelgroep en hun hang naar onafhankelijkheid en biedt ze de ruimte om te kunnen wonen zoals zij dat willen. Via tv- en radiocommercials, online advertising en social media laat BLG Wonen de hypotheekmogelijkheden voor mensen met een flexibel inkomen zien.

Op www.blgwonen.nl kunnen zij terecht voor specifieke informatie die bij hun situatie past. Ook delen klanten hun ervaringen met BLG Wonen en kunnen zzp’ers hun toetsinkomen laten vaststellen om meer inzicht te krijgen in hun mogelijkheden.

Opdrachtgever: BLG Wonen

Verantwoordelijk bij klant: Lydia Horlings, Susanne van Vegchel, Marieke Overgaag

Bureau: Energize

Quotes

Met een volledig geïntegreerde campagne laat BLG Wonen zien de wensen en uitdagingen van mensen met een flexibel inkomen te begrijpen. Door ruimte te geven aan het waarmaken van hun dromen en het mogelijk maken van hun woonwensen bewijzen zij nogmaals verder te gaan waar andere hypotheekverstrekkers stoppen.

Robin Pas - Creatief Directeur Energize

Ondanks de enorme toename aan mensen met een flexibel inkomen in de maatschappij stellen veel hypotheekverstrekkers zich nog niet zo flexibel op naar deze doelgroep. BLG Wonen wil wonen mogelijk maken voor iedereen, dus ook voor deze steeds groter groeiende groep.

Lydia Horlings – Marketing & Communicatie manager BLG Wonen

Radiocommercial