PR_TMobile_EscapeJeProvider_Pr.co_header_image_1000x325.jpg

Escape je provider: ontdek T-Mobile Thuis

Consumenten betalen onnodig te veel voor hun internet en TV abonnement. De markt van providers voor thuisabonnementen hadden jarenlang vrij spel, wat o.a. resulteert in jaarlijkse verhogingen van de abonnementsprijzen. T-Mobile vindt dat dat anders moet. Om de consument meer keuze te bieden, lanceerde T-Mobile begin 2018 een thuispropositie onder de naam T-Mobile Thuis.

T-Mobile is van oudsher bekend als mobiele provider. Met bijna 5 miljoen mobiele abonnees ligt daar een enorme kans. Hoe verleiden we de mobiele klanten om over te stappen van concurrerende thuisproviders naar T-Mobile Thuis en zo hun huidige abonnement uit te breiden?

PR_TMobile_EscapeJeProvider_Pr.co_share_image_1000x525.jpg

Escape je provider: maak kennis met de mogelijkheden van T-Mobile Thuis

Om bekendheid met de propositie te vergroten heeft Energize samen met Superhero Cheesecake een spannende, digitale game ervaring ontwikkeld. Hierin zijn elementen van een escape room verweven met verschillende kleine challenges. In het spel speel je in vier kamers een spel. In iedere kamer staat een van de producten uit het T-Mobile Thuis portfolio centraal.

Door de spellen te spelen en puzzels op te lossen, ontdek je de voordelen van T-Mobile Thuis. Zo ben je steeds een stapje dichter bij de ontsnapping aan je huidige provider. Ontsnap je binnen 2 minuten? Dan maak je 5 keer per maand kans op een LG Thinq Smart Speaker.

Nieuwsgierig naar T-Mobile Thuis? Je speelt de game op escapejeprovider.t-mobile.nl

De digitale game op basis van de populaire escape rooms vormt een perfecte manier om mobiele klanten op interactieve wijze kennis te laten maken met de Thuis propositie van T-Mobile.  Robin Pas, Creative Director
PR_TMobile_EscapeJeProvider_Pr.co_beeldmateriaal_01.jpg

T-Mobile Thuis: het beste aanbod & flexibiliteit tegen een vaste scherpe prijs

Met een T-Mobile Thuis abonnement haal je snel internet, TV en telefonie in huis. Je bepaalt helemaal zelf waar jij voor betaalt. Zo stel je zelf je pakket samen, met alleen de diensten die jij nodig hebt. Ook kun je maandelijks je TV pakketten en internet snelheid aanpassen. Mobiele klanten van T-Mobile ontvangen bovendien extra voordeel, zoals meer snelheid, meer data en meer korting op je abonnement.