SimoneOttenbros_MD-Energize.jpg
  • jpg

Simone Ottenbros Managing Director van Energize

Simone Ottenbros is de nieuwe Managing Director van Energize, dat sinds vorig jaar onderdeel is van de agency group Happy Horizon. Klaas Weima draagt het stokje na 20 jaar over en blijft nog strategisch betrokken bij zowel Energize als de bureaugroep.

Simone Ottenbros werkt sinds 2016 bij Energize in diverse accountrollen en maakte vorig jaar promotie naar Business & Operations Director. In 2020 trad ze toe tot het managementteam van het bureau, dat bestaat uit Creative Director Robin Pas en oprichter Klaas Weima. Simone startte haar reclamecarrière bij Saatchi & Saatchi.

Na bijna twee decennia met ontzettend veel plezier te hebben gebouwd aan het bureau, is het tijd voor nieuw leiderschap. Energize is inmiddels volwassen en heeft de afgelopen jaren zich bewezen als stabiele businesspartner voor vele opdrachtgevers, van klein tot groot in binnen- en buitenland. Nu de integratie met Happy Horizon grotendeels achter de rug is, past mij een andere rol. Vol vertrouwen en met trots draag ik mijn leidinggevende taken over aan een groot talent: Simone. Ik blijf uiteraard als oprichter nauw verbonden bij Energize en de bureaugroep.  Klaas Weima - Founder Energize
Tijd voor een nieuwe fase! Een mooie volgende stap waar ik de afgelopen jaren naar heb toegewerkt. Ik heb er zin om samen met het team, Energize en de business van onze klanten verder te ontwikkelen. Simone Ottenbros - Managing Director Energize

Sinds de aansluiting bij bureaugroep in juni vorig jaar is Energize inmiddels ook verhuisd naar de Happy Horizon Hub Amsterdam om zo de samenwerking met de andere disciplines binnen de groep te bevorderen.

SimoneOttenbros_MD-Energize.jpg
  • jpg

Energize, de naam verklapt het al. Een energiek bureau met hands-on professionals dat door slim en creatief werk merken laat groeien. Door onze proactieve en positieve mindset denken wij in mogelijkheden, gaan elke uitdaging aan om daarmee de beste resultaten te behalen. Energize. The Can-Do-Agency.

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Energize nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL