#SellYourSelfie

Energize zoekt creatieve stagiaires via Instagram challenge

21 MAY 2014, AMSTERDAM
Summary
Energize Amsterdam is een campagne gestart om getalenteerde creatieve stagiaires te werven. Via Instagram kunnen geïnteresseerde kandidaten proberen om met één beeld de aandacht van het bureau te verdienen. Lukt dit, dan is een gesprek en eventuele stageplaats direct verdiend.

Met duizenden reclameprikkels per dag is het voor reclameprofessionals steeds moeilijker om de aandacht van het publiek te verdienen. Daarom zoekt Energize Amsterdam jong creatief talent dat in staat is om met één beeld op te vallen bij de creatieve directie. Onder het mom Sell Your Selfie zijn jonge creatieven vrij om hier zelf invulling aan te geven.

Richard de Jong, creatief directeur Energize: “Als hedendaagse reclamecreatief heb je een enorm scala aan mogelijkheden om je creativiteit te uiten. Toch zul je vaak binnen een fractie van een seconde de aandacht van je publiek moeten vangen”.

Meedoen is simpel; maak een foto waarmee jij jezelf op een opvallende manier ‘verkoopt’. Deel de foto op Instagram via #SellYourSelfie. Gebruik de beschrijving van de foto eventueel als body copy en tag daar @EnergizeAMS in. (NB: Instagram video’s tellen niet!). Deelnemers die de nieuwsgierigheid van de creatieve directie weten te prikkelen, worden via een reactie uitgenodigd voor een gesprek.

Quotes
"Als hedendaagse reclamecreatief heb je een enorm scala aan mogelijkheden om je creativiteit te uiten. Toch zul je vaak binnen een fractie van een seconde de aandacht van je publiek moeten vangen." Richard de Jong, creatief directeur Energize
About Energize