Mathieu Winkel naar Energize

16 JULI 2014, AMSTERDAM
Vanaf medio juli 2014 wordt de afdeling creatie van Energize versterkt dankzij de komst van creatief Mathieu Winkel. Mathieu werkte hiervoor als creatief bij onder andere Lemz, 105 en Square Melon Nederland.

Mathieu maakte in het verleden prijswinnend werk voor onder andere Exact (Begrijpt jouw business als geen ander), Douwe Egberts (Burendag 2006), Esprix (Bedankt, beste reclamemaker) en Toto (Toto is Terug). Bij zijn vorige werkgever, Square Melon Nederland, werkte hij op diverse merken, zoals Kellogg’s, Coca-Cola, Alpro, Stimorol en Disney Channel.

‘De ambitie van het bureau, het enthousiasme van de mensen en de ruime en brede ervaring van de bureaudirectie maakten het voor mij een no brainer om voor Energize te kiezen.’ zegt Mathieu over zijn keuze voor Energize ‘Ook past de verdiende aandacht visie van Energize bij mijn eigen kijk op het vak.’

Bij Energize zal Mathieu het creatieve team versterken en gaan samenwerken met creatief directeur Richard de Jong. De Jong: “Met de komst van Mathieu halen we een gedreven en all-round creatief in huis. Een welkome versterking van onze creatieve vloer na de recente winst van een aantal nieuwe klanten, waaronder Phone House, SNS Bank en Randstad.”

"Met de komst van Mathieu halen we een gedreven en all-round creatief in huis. Een welkome versterking van onze creatieve vloer na de recente winst van een aantal nieuwe klanten, waaronder Phone House, SNS Bank en Randstad." Richard de Jong, creatief directeur Energize
"De ambitie van het bureau, het enthousiasme van de mensen en de ruime en brede ervaring van de bureaudirectie maakten het voor mij een no brainer om voor Energize te kiezen. Ook past de verdiende aandacht visie van Energize bij mijn eigen kijk op het vak." Mathieu Winkel, creatief bij Energize