Mathieu Winkel naar Energize

Vanaf medio juli 2014 wordt de afdeling creatie van Energize versterkt dankzij de komst van creatief Mathieu Winkel. Mathieu werkte hiervoor als creatief bij onder andere Lemz, 105 en Square Melon Nederland.

Mathieu maakte in het verleden prijswinnend werk voor onder andere Exact (Begrijpt jouw business als geen ander), Douwe Egberts (Burendag 2006), Esprix (Bedankt, beste reclamemaker) en Toto (Toto is Terug). Bij zijn vorige werkgever, Square Melon Nederland, werkte hij op diverse merken, zoals Kellogg’s, Coca-Cola, Alpro, Stimorol en Disney Channel.

‘De ambitie van het bureau, het enthousiasme van de mensen en de ruime en brede ervaring van de bureaudirectie maakten het voor mij een no brainer om voor Energize te kiezen.’ zegt Mathieu over zijn keuze voor Energize ‘Ook past de verdiende aandacht visie van Energize bij mijn eigen kijk op het vak.’

Bij Energize zal Mathieu het creatieve team versterken en gaan samenwerken met creatief directeur Richard de Jong. De Jong: “Met de komst van Mathieu halen we een gedreven en all-round creatief in huis. Een welkome versterking van onze creatieve vloer na de recente winst van een aantal nieuwe klanten, waaronder Phone House, SNS Bank en Randstad.”

Energize, de naam verklapt het al. Een energiek bureau met hands-on professionals dat door slim en creatief werk merken laat groeien. Door onze proactieve en positieve mindset denken wij in mogelijkheden, gaan elke uitdaging aan om daarmee de beste resultaten te behalen. Energize. The Can-Do-Agency.

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Energize nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL