Energize ontwikkelt online campagne voor PLUSBRiCKS spaaractie

Als een kind de baas van een supermarkt zou zijn, dan zouden onze supermarkten er heel anders uitzien. Met behulp van zes getalenteerde kids laat Energize zien hoe je met PLUSBRiCKS de gaafste supermarkten bouwt!

Voor de nieuwe spaaractie van PLUS, PLUSBRiCKS, ontwikkelde Energize de online campagne, actiesite en inspirerende videocontent. Want klanten ontvangen vanaf 30 augustus bij elke vijftien euro aan boodschappen een flowpack met één van de zestig unieke bouwstenen om een eigen PLUS supermarkt te bouwen.

Voor de ontwikkeling van de campagne gebruikte Energize de creatieve kracht van zes kleine liefhebbers. Aan de kinderen werd gevraagd om al hun fantasie uit de kast te halen en los te laten op hun ideale PLUS supermarkt. Met de vraag: “Als jij de baas van de supermarkt zou zijn, hoe zou deze er dan uitzien?” werden de kinderen uitgedaagd hun eigen droomsupermarkt te bouwen. Dit leverde fantasierijke supermarkten en unieke verhalen op. Door deze verhalen te registreren en ook te delen hoopt PLUS andere kinderen te motiveren aan de slag te gaan met PLUSBRiCKS.

Aansluitend worden kinderen vanaf 27 september ook opgeroepen om, via hun ouders, op de Facebookpagina van PLUS een foto van hun eigen supermarkt te delen ter inspiratie voor andere kinderen. Zo maken ze ook nog kans om op een dag de baas te zijn van een échte PLUS supermarkt.

Energize, de naam verklapt het al. Een energiek bureau met hands-on professionals dat door slim en creatief werk merken laat groeien. Door onze proactieve en positieve mindset denken wij in mogelijkheden, gaan elke uitdaging aan om daarmee de beste resultaten te behalen. Energize. The Can-Do-Agency.

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Energize nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL