Klaas Weima treedt toe tot SoDA European Committee

31 JULI 2014, AMSTERDAM
Klaas Weima, oprichter van Energize en schrijver van het boek Verdiende Aandacht, is gevraagd toe te treden tot het SoDA European Committee. Samen met Wesley ter Haar (MediaMonks), Patrick Gardner (Perfect Fools) en Olivier Marchand (Soleil Noir) zal Weima helpen om SoDA verder op de kaart te zetten in Europa.

Weima zal daarnaast een actieve rol gaan spelen in het selecteren van nieuwe SoDA-leden, door onder andere te helpen met het samenstellen van een longlist van meest innovatieve en creatieve digitale bureaus van Europa.

Weima over zijn toetreden:

‘Het is een eer om gevraagd te worden voor een bestuursfunctie bij SoDA, een toonaangevende organisatie die kruisbestuiving van technologie, innovatie, marketing en creativiteit stimuleert. Ook voor Energize is dit een fijn compliment. Ons werk wordt internationaal erkend en we krijgen de kans om onze kennis en ervaringen op mondiaal niveau uit te wisselen.’

Over SoDA

SoDA is een internationaal netwerk van én voor ondernemers en vernieuwers die de toekomst van marketing en digitale ervaringen vormgeven. In totaal vertegenwoordigt SoDA 80 bureaus, met meer dan 200 kantoren in 26 landen verspreid over zes continenten.

Bijschrift foto:  Klaas Weima en Chris Buettner (Executive Director van SoDA) tijdens de SoDA Global Member Meeting in Barcelona.

"Het is een eer om gevraagd te worden voor een bestuursfunctie bij SoDA, een toonaangevende organisatie die kruisbestuiving van technologie, innovatie, marketing en creativiteit stimuleert. Ook voor Energize is dit een fijn compliment. Ons werk wordt internationaal erkend en we krijgen de kans om onze kennis en ervaringen op mondiaal niveau uit te wisselen." Klaas Weima, Managing Director en oprichter Energize